Decembermaand = actiemaand!

20 nov

We hebben de ANBI-status dus dat vieren we met drie mooie december acties!

Jullie lezen het goed. Wij vieren feest! Stichting Hersenschudding is officieel aangesteld door de Belastingdienst als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Nu de ANBI status gerealiseerd is kunnen wij door met het uitbreiden van ons kennis- en informatieplatform en starten met het realiseren van onze grote dromen: een jaarlijks Hersenschudding Congres en een Hersenschudding Expertise Centrum (HEC).

Daarom staat de maand december in het teken van de volgende drie acties om investeerders en donateurs aan te trekken:

1. Je kunt direct op onze website of via overschrijving een donatie doen die aftrekbaar is bij de belastingdienst. Zie https://stichtinghersenschudding.nl/steun-ons/ #langlevedeanbi

2. Je kunt van maandag 1 tot en met zaterdag 6 februari 2021 collecteren in je eigen buurt voor de Hersenstichting, waarbij 1/3e van de opbrengst naar Stichting Hersenschudding gaat! Lees meer informatie en meld je aan op https://stichtinghersenschudding.nl/steun-ons/hersenstichting-collecte/.

Meld je niet direct via de website van de Hersenstichting aan als collectant, dan ontvangt Stichting Hersenschudding niet 1/3e van de opbrengst. #hersenstichting

3. Wij worden hét nieuwe goede doel van de Vriendenloterij! Dus wanneer je met deze loterij meespeelt voor Stichting Hersenschudding gaat de helft van deze opbrengst naar de stichting en maak je kans op mooie prijzen. Houd de website in de gaten wanneer de volgende bel actie plaatsvindt. #vriendenloterij

Help jij ook mee onze dromen voor mensen met een (langdurige) hersenschudding te realiseren?