Stichting Hersenschudding presenteert…

op het Sport Medisch Wetenschappelijk Jaarcongres 2019!

Op 28 en 29 november vindt het 15e Sport Medisch Wetenschappelijk Jaarcongres plaats.

Twee dagen lang vind je er een mix van interessante top keynote sprekers en de meest up-to-date kennisdeling tijdens diverse sessies en workshops. Dit allemaal gecombineerd met de nieuwste innovaties en niet te vergeten veel kans voor netwerken met bekende en nieuwe collega’s.

De Keynote sprekers voor 2019 zijn:

Professor Eamonn Delahunt, University of Dublin, Ireland
Professor Anton Wagenmakers, Liverpool John Moores University, UK
Professor Hans Zwerver, Universiteit van Groningen
Professor Domenico Corrado, University of Padua Medical School, Italy
Professor Sinead Holden, Aalborg University, Denmark

Jeanne Roeland zal daar dit jaar namens Stichting Hersenschudding ook spreken als een van de weinige ervaringsdeskundigen tussen alle top medici. Daar zijn we bij de stichting natuurlijk super trots op en we wensen Jeanne veel succes met haar presentatie! Deze presentatie wordt gesponsord door de Hersenstichting.

Wil jij de presentatie van Jeanne en het congres ook bijwonen, ga dan voor meer informatie naar;

Wij hopen jullie daar te zien!