Stichting Hersenschudding in Hart van Nederland

14 jan

Stichting Hersenschudding was 13 januari j.l. in het programma van Hart van Nederland om meer aandacht te vragen voor de grote patiëntengroep met (langdurige) hersenschudding klachten.

Lees en kijk hier het item terug.

Hier vindt u een overzicht van behandelingsmogelijkheden in Nederland. Deze lijst wordt zorgvuldig aangevuld. Mocht u tips hebben, dan ontvangen wij deze graag op info@stichtinghersenschudding.nl.

Eva Krook volgde haar behandeling bij Cognitive FX in de Verenigde Staten.

Andere centra in de Verenigde Staten waar (internationale) lotgenoten heen gaan zijn onder andere UPMC, Plasticity Centers en Mayo Clinic. Hier vindt u een overzicht van behandelingsmogelijkheden in het buitenland.

Lees hier meer over de laatste ontwikkelingen in de VS.

Mocht u vragen hebben of een bepaalde behandeling geschikt voor u is, dan adviseren wij u deze voor te leggen aan uw huisarts of behandelend arts.

Stichting Hersenschudding doet graag een oproep aan de medische wereld, waaronder onderzoekers en behandelaars, voor een eventuele reactie om duidelijkheid te creëren over deze behandelingen. Hier is namelijk veel vraag naar bij de achterban. Ook horen we graag de ervaringen van patiënten.

Houd onze website en social media in de gaten voor de ontwikkelingen.

Heeft u ervaring met één van de bovenstaande centra/behandelingen of een ander centrum in Nederland of buitenland? Of een succesvol of juist niet succesvol hersteltraject?

Deel uw ervaring via lotgenoten groepen of via info@stichtinghersenschudding.nl.