Vriendenloterij

Speel mee met de Vriendenloterij en steun Stichting Hersenschudding! Als u interesse heeft om mee te spelen vult u dan hieronder uw gegevens in. Wij bellen u dan op als de belactie georganiseerd is om u aan te melden voor de loterij.

Een lot kost € 13,75 per trekking. Er zijn 14 trekkingen per jaar. Vanaf januari 2020 is de lotprijs € 14,00 per trekking. U maakt elke trekking kans op mooie prijzen bij de Vriendenloterij! De helft van de lotprijs gaat direct naar Stichting Hersenschudding. Op www.vriendenloterij.nl/speluitleg.htm vindt u meer informatie. U kunt zo lang of kort meespelen als u wilt en elk moment opzeggen. Bijvoorbeeld een jaar, 1 trekking, 3 maanden of onbepaalde tijd, wat u maar wilt.

Alvast hartelijk dank voor uw steun om (h)erkenning van een hersenschudding en PCS te verbeteren!

N.B. Na de belactie / kickoff kunt u zich direct via de website van de Vriendenloterij aanmelden en Stichting Hersenschudding als goed doel kiezen, of uw goede doel aan passen naar Stichting Hersenschudding. Tot de belactie / kickoff vragen wij u bovenstaand formulier in te vullen.

Bent u geïnteresseerd en heeft u nog vragen? Mail dan naar info@stichtinghersenschudding.nl.

Wilt u ons liever op een andere manier steunen? Klik dan hier voor de mogelijkheden.

Lees hier ons privacybeleid.