VriendenLoterij

Speel mee met de VriendenLoterij en steun Stichting Hersenschudding! Als u interesse heeft om mee te spelen vult u dan hieronder uw gegevens in.

Een lot kost € 14,- per trekking. Er zijn 14 trekkingen per jaar. U maakt elke trekking kans op mooie prijzen bij de VriendenLoterij! Minimaal 40% van de inleg gaat naar Stichting Hersenschudding. Op www.vriendenloterij.nl/speluitleg.htm vindt u meer informatie. U kunt zo lang of kort meespelen als u wilt en elk moment opzeggen. Bijvoorbeeld een jaar, 1 trekking, 3 maanden of onbepaalde tijd, wat u maar wilt.

Alvast hartelijk dank voor uw steun om (h)erkenning van een hersenschudding en PCS te verbeteren!

N.B. Zodra we 50 aanmeldingen binnen hebben organiseren we een belactie als kickoff voor de samenwerking met de VriendenLoterij. Dan is de VriendenLoterij bij ons aanwezig en bellen we u op om u aan te melden bij de VriendenLoterij. Het kan dus zijn dat u na uw aanmelding niet direct iets hoort.

Waarom kan ik via de VriendenLoterij Stichting Hersenschudding nog niet als goed doel kiezen?

Als de belactie / kickoff geweest is kunt u zich direct via de website van de VriendenLoterij aanmelden en Stichting Hersenschudding als goed doel kiezen, of uw goede doel aan passen naar Stichting Hersenschudding. Tot de belactie / kickoff vragen wij u bovenstaand formulier in te vullen.

Bent u geïnteresseerd en heeft u nog vragen? Mail dan naar info@stichtinghersenschudding.nl.

Wilt u ons liever op een andere manier steunen? Klik dan hier voor de mogelijkheden.

Lees hier ons privacybeleid.