Doe mee aan de online collecteweek!

27 jan

Collecte week van de Hersenstichting.

De Stichting Hersenschudding is bezig met een veelbelovende doorstart, en dit ziet er positief uit. We zijn enthousiast over de ontwikkelingen en kunnen niet wachten om jullie binnenkort meer te vertellen. Daarom durven we jullie nu te vragen om deel te nemen aan onze collecteweek.

Een hersenschudding zet je leven op z’n kop. Wij zetten ons in om deze onzichtbare ziekte zichtbaar te maken zodat patiënten sneller en beter geholpen worden bij herstel. Met collecteren tijdens de collecte week van de Hersenstichting help je de Stichting Hersenschudding, er gaat namelijk 50% van jouw opbrengst naar Stichting Hersenschudding.

Daarom roepen we jou op om een verschil te maken. Dit jaar gaat het iets anders dan je gewend bent. Elke organisatie heeft een eigen collectebus aangemaakt, en zo ook de Stichting Hersenschudding. Je kan deze Stichting Hersenschudding bus gebruiken om online te collecteren, je maakt dus niet meer je eigen collectebus aan. De afdracht van 50 procent zal alleen worden toegepast op de collecte opbrengsten van de online organisatiebus van onze vereniging.

Mogen wij in 2023 (weer) op jou rekenen? De Collecteweek is van maandag 29 januari tot en met zaterdag 3 februari.

Het delen van de online collectebus is net zo simpel via WhatsApp, e-mail, en Facebook.

Bedankt dat je ons helpt!

Stichting Hersenschudding