Podcast ‘Breincast’ over het leven van twee twintigers met langdurige hersenschuddingklachten

2 mei

Breincast – dé hersenschudding podcast. Breincast gaat over het leven van twee twintigers met langdurige hersenschuddingklachten.

“Mila en Marit: meer dan een 2,5 geleden liepen wij een hersenschudding op en sindsdien staat ons leven op zijn kop. In deze podcast hebben we het over alles wat ons bezighoudt binnen (en buiten) ons herstel; therapie, vriendschappen, relaties, werk, studie, onze klachten, ons leven, wat we moeilijk vinden en wat we leuk vinden. Maar we hebben het ook over dingen als liefde en seks. Want hoe ga je ermee om als je in de bloei van je leven ineens stil komt te staan en niets meer vanzelfsprekend is?

Breincast is bedoeld voor iedereen die worstelt met een langdurige hersenschudding (ook wel Post Commotioneel Syndroom genoemd) of een andere vorm van chronische ziekte, maar ook voor mensen die iemand in hun omgeving hebben die ziek is. Want hoe hard je ook je best doet om iemand te helpen, vaak weet je pas hoe iets is als je het zelf meemaakt. We hopen je mee te kunnen nemen in ons proces en onze denkwereld, waardoor we jou steun kunnen bieden óf je kunnen helpen iemand in je omgeving te steunen.”

Je kan de podcast via deze link beluisteren op Spotify.