Vacature Bestuurslid Stichting Hersenschudding

6 apr

Het bestuur van Stichting Hersenschudding is op zoek naar een enthousiast, hands-on bestuurslid die ons team wil komen versterken! Het betreft een positie voor circa 4 uur per week.

Wie zijn wij?
Stichting Hersenschudding is in 2016 opgericht door ervaringsdeskundigen. In 2019 heft deze Stichting officieel onze ANBI status verworven. Onze visie is dat we meer duidelijkheid willen creëren over diagnose, ziektebeeld, behandeling en prognose van mensen met een hersenschudding en post commotioneel syndroom. Ons online kennis-en informatieplatform trekt zo’n 5000 bezoekers per maand en we hebben circa 900 mensen in onze social media groepen.

Wie zoeken wij?
Stichting Hersenschudding zoekt een bestuurslid. In overleg met jou kijken wij welke rol het meest passend is. Op dit moment staan wij open voor mensen die interesse hebben in een rol als voorzitter, secretaris of penningmeester.
Vanzelfsprekend staan wij je graag te woord om meer over onze Stichting te vertellen. info@stichtinghersenschudding.nl