De behandelkaart van Nederland!

25 okt

Hij staat al een tijdje online. Wordt meer en meer gebruikt. En er komen dagelijks bijzonder veel handige behandeladressen bij in het overzicht. Daarom vandaag wat extra aandacht voor onze sociale kaart!

Met deze kaart proberen we een overzicht te bieden van alle behandellocaties in Nederland waar je terecht kunt met een hersenschudding. Alle plekken komen voort uit ervaringen van lotgenoten!

Deze kaart kan dan ook alleen maar blijven werken met hulp van jullie. We vragen jullie, onze lotgenoten, maar ook familie en vrienden van lotgenoten om input hiervoor. Deel je ervaring met bezochte behandelplekken! Als jouw locatie er nog niet bijstaat, maar wel heel erg het vermelden waard is, mail ons dan de informatie en dan zetten wij het op de kaart!

Input kan je mailen naar info@stichtinghersenschudding.nl met het onderwerp: “Behandel locatie in <naam van de stad>”

Bezoek hier de pagina; https://stichtinghersenschudding.nl/behandeling/behandel-locaties-nl/