3 x HOERA!

10 okt

Vandaag, 10 oktober, bestaat Stichting Hersenschudding precies 3 jaar! In deze 3 jaren hebben we met veel enthousiasme gebouwd aan de stichting en onze missie;

Het bevorderen van herkenning en erkenning van een hersenschudding – met het daarbij horende postcommotioneel syndroom –  en het verbeteren van de positie van mensen met een hersenschudding of postcommotioneel syndroom.

We hebben hiervoor al met heel veel mooie mensen mogen samenwerken, mogen zo’n 4700 bezoekers per maand online ontvangen en hebben een achterban van wel 800 man sterk! Daar zijn we onwijs trots op en dit stimuleert ons alleen nog maar meer voor de komende jaren. Er is nog een hoop te doen in ons vakgebied en we blijven daarom volop verder bouwen, informeren en bruggen slaan.