Informatiemiddag whiplash en hersenschudding

2 feb

Het Whiplash Informatiecentrum en Stichting Hersenschudding organiseren op 8 februari a.s. een gezamenlijke informatiemiddag in Zoetermeer.

Wanneer iemand niet spontaan herstelt van de gevolgen van een ongeval, stoot men al snel op allerlei vooroordelen. Maar juist sociale steun is een bepalende factor voor mensen die eerder een trauma hebben doorgemaakt. Zo blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit Brussel. Hoe beter de sociale steun is voor mensen met een trauma, hoe beter iemand met een trauma functioneert in het dagelijks leven.

Op 8 februari a.s. organiseert het Whiplash Informatiecentrum Europa (W-I-E) en Stichting Hersenschudding van 13.00 tot 15.00 uur in de Hoofdbibliotheek in Zoetermeer, Stadhuisplein 1, voor de gehele regio een informatiebijeenkomst voor mensen met een whiplash/hersenschudding.

Ervaringsdeskundige van het W-I-E en Stichting Hersenschudding geven antwoord op uw vragen. Denk hierbij aan: het onbegrepen ziektebeeld, de werkgever en de juridische aansprakelijkheid.

De toegang tot deze informatiemiddag is gratis en vrijblijvend.