Hersenschudding Symposium kinderen en jongeren

10 mrt

Afgelopen woensdag 8 maart mocht Stichting Hersenschudding op het symposium ‘Niets aan de hand toch?’ de stichting aan bijna 200 zorgprofessionals, studenten en lotgenoten en ouders van lotgenoten presenteren. Daarnaast heeft Stichting Hersenschudding een workshop gegeven over lotgenotencontact.

Het symposium vond plaats op de Haagse Hogeschool en werd georganiseerd door het lectoraat Revalidatie van de Haagse Hogeschool met medewerking van de Hersenstichting, Sophia Revalidatie en de Haagse Hogeschool.

Het was een informatieve dag, specifiek gericht op het onderwerp hersenschudding en de impact hiervan op kinderen en jongvolwassenen. Er zijn veel constructieve verbindingen gemaakt tijdens het event. Van de sprekers worden over ongeveer twee weken de presentaties online gedeeld, Stichting Hersenschudding zal hier uitgebreid verslag over doen.

fotocredits: Cora Mienis