Doe mee met de online collecteweek van 1 t/m 6 februari 2021.

Word online collectant voor de Hersenstichting en steun Stichting Hersenschudding!

Huis-aan-huis collecte Hersenstichting wordt online!

Met online collecteren tijdens de collecte week van de hersenstichting help je Stichting Hersenschudding. Een hersenschudding zet je leven op z’n kop. Wij zetten ons in om deze onzichtbare ziekte zichtbaar maken zodat patiënten sneller geholpen worden bij herstel.

In 2 stappen online collecteren;

1. Meld nu je aan bij ons via het formulier onderaan deze pagina. Hiermee zorg je ervoor dat 1-3e van jouw donaties ten goede komt van de Stichting Hersenschudding.
  2. Nadat je het formulier hebt ingevuld dan maak je op de website van de hersenstichting een online collectebus. Maak hier een online collectebus aan.

Schrijf je nu in en help ons mee!

Bijna alle collectanten hebben een persoonlijke motivatie om te collecteren voor gezonde hersenen. Vaak komt die betrokkenheid omdat ze zelf een hersenschudding hebben of een partner, kind, ouder, vriend(in) of collega.

Schrijf je in via onderstaand formulier, zo zorg je ervoor dat 1/3e van jouw opbrengst naar Stichting hersenschudding gaat.

Praktische informatie

Vanwege de huidige situatie in Nederland door het coronavirus en de verlenging van de lockdown, is besloten dit jaar in de eerste week van februari niet huis-aan-huis te collecteren. De gezondheid van onze collectanten en gevers aan de deur staat voor ons als gezondheidsfonds vanzelfsprekend voorop.

Collecteren is nu makkelijker, sneller en veiliger dan ooit. In 2 minuten maak je al een online collectebus aan. Iedereen kan eenvoudig en veilig een online collectebus aanmaken en delen met vrienden en familie via onder meer WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail.

Maak je online collecte bus en laat hieronder weten dat je De Hersenstichting biedt hersengerelateerde patiëntverenigingen zoals Stichting Hersenschudding de mogelijkheid om te collecteren namens de Hersenstichting. 1/3e van het opgehaalde bedrag door collectanten van Stichting Hersenschudding gaat naar Stichting Hersenschudding. 2/3e gaat naar de Hersenstichting.

Stichting Hersenschudding stuurt je gegevens naar de Hersenstichting. De Hersenstichting verzorgt het verdere proces en bijbehorende informatie. Lees ook meer over de collecte op de website van de Hersenstichting. Let op: als je wilt dat 1/3e van jouw opbrengst naar Stichting Hersenschudding gaat, meld je dan aan via bovenstaand formulier en niet via de Hersenstichting.

Heb je je al eerder via de Hersenstichting aangemeld, en wil je dat 1/3e van jouw opbrengst naar Stichting Hersenschudding gaat? Meld je dan ook via bovenstaand formulier aan, wij zorgen dan dat dit doorgegeven wordt aan de Hersenstichting.

Ben je geïnteresseerd en heb je nog vragen? Stel ze dan onderaan deze pagina of mail naar info@stichtinghersenschudding.nl.

Wil je ons liever op een andere manier steunen? Klik dan hier voor de mogelijkheden. Onderaan deze pagina vind je ook een overzicht waar we ingezameld geld voor nodig hebben en onze mooie plannen :).

Lees hier ons privacybeleid.