Steun ons! [testpagina]

Donaties

Wij ontvangen graag donaties voor de onkosten die wij maken. Op dit moment heeft Stichting Hersenschudding nog geen officiële ANBI-status, deze willen wij dit jaar realiseren. Onze statuten voldoen al aan de ANBI vereisten. Dit betekent onder andere dat wij geen winst maken en er geen “loon” wordt uitbetaald aan bestuurders. Een ANBI-status zorgt ervoor dat giften fiscaal aftrekbaar zijn als u aan uw drempelbedrag komt. Op de website van de belastingdienst kunt u meer informatie vinden over schenken en het huidige drempelbedrag.

U kunt hieronder direct doneren via iDEAL. Wilt u liever een handmatige overboeking doen? Het IBAN bankrekeningnummer van Stichting Hersenschudding NL94 INGB 0007 5810 12 . Zou u in de omschrijving van uw overboeking “donatie, uw naam, emailadres” kunnen vermelden? < nog nagaan of anoniem ook kan/mag/we dat willen>

Hoe vaak wilt u doneren?

Naam*

E-mailadres*

Bericht

Bedrag €*

Stichting Hersenschudding wil graag transparant zijn in de kosten die gemaakt worden. We ontvangen daar het liefst een gerichte donatie voor. Het idee hierachter is dat donaties specifieke kosten dekken. Natuurlijk kan ook een deel van de onkosten als donatie overgemaakt worden. << gerichte donatie stuk verwijderen ivm niet voor algemeen belang??>>

Hieronder staan enkele vaste onkosten die wij maken:

• Website hosting: 180 euro per jaar
  • SSL certificaat (beveiligde verbinding): 59 euro per jaar
  • Toegangs-, reis- en verblijfkosten voor afspraken, events en (internationale) congressen
  • Representatiekosten (shirts, visitekaartjes, stockfoto’s, flyers, banners etc.)

Verder heeft Stichting Hersenschudding geld nodig om de volgende plannen te realiseren:

• a
  • b
  • c

Dankzij donaties is Stichting Hersenschudding in 2018 in staat geweest om o.a. het volgende te realiseren:

• a
  • b
  • c

Wij hopen op uw steun om al onze plannen te realiseren!