Behandel locaties NL

Deze pagina is in ontwikkeling. Met deze kaart proberen we een overzicht te geven van alle behandellocaties in Nederland waar je terecht kunt met een hersenschudding.

Om het overzicht zo volledig mogelijk te maken, vragen we lotgenoten hun ervaringen en de door hun bezochte plekken hier te delen. Staat jouw locatie er nog niet bij en moeten meer mensen hiervan weten, mail dan de informatie van de instelling / praktijk naar info@stichtinghersenschudding.nl met het onderwerp: “Behandel locatie in <naam van de stad>”

Disclaimer:

• Aan deze informatie kunnen geen rechten ontleend worden. Overleg altijd eerst met uw behandelend arts of een behandeling voor u persoonlijk geschikt is.
  • De effectiviteit van een behandeling kan (nog) niet bewezen zijn, informeert u daarom eerst bij uw behandelend arts.
  • Behandelingen kunnen (flinke) kosten met zich meebrengen, die niet altijd door de verzekering vergoed worden. Informeer daarom eerst bij uw zorgverzekeraar naar de mogelijkheden.
  • De informatie die op deze pagina staat kan inmiddels weer verouderd zijn, informeer daarom altijd direct bij de aanbieder om actuele informatie.
  • Stichting Hersenschudding kan niet aansprakelijk gesteld worden voor onjuiste informatie.

Deze pagina zal geüpdatet worden indien er nieuwe informatie beschikbaar is gekomen. Mocht u aanvullingen, tips, onvolledigheden of onjuistheden hebben mail ons dan op info@stichtinghersenschudding.nl.