Word collectant voor de Hersenstichting en steun Stichting Hersenschudding!

19 dec

We vragen je om hulp. De landelijke online collecteweek van de Hersenstichting vindt plaats van maandag 31 januari tot en met zaterdag 5 februari 2022. Lees meer informatie en meld je nu aan .

Na de aanmelding maak je zelf een online collectebus aan op de website van de Hersenstichting. Maak online collectebus aan en deel deze via Facebook, WhatsApp en Twitter. Wij sturen jouw gegevens door naar de Hersenstichting zodat onze Stichting Hersenschudding 50% van je opbrengst ontvangt.

De afgelopen jaren hebben veel lotgenoten zich uit persoonlijke motivatie opgegeven om te collecteren voor gezonde hersenen. Vaak komt die betrokkenheid omdat ze zelf ,of een partner, kind, ouder, vriend(in) of collega,.een hersenschudding hebben (gehad). Zij haalden in voorgaande jaren prachtige bedragen op, waarmee zowel de Hersenstichting als onze Stichting Hersenschudding belangrijk werk hebben kunnen doen, voor al die mensen die met hersengelerateerde problematiek worstelen.

Maak je online collectebus aan en laat hieronder weten dat je De Hersenstichting helpt om steun te bieden aan hersengerelateerde patiëntverenigingen zoals Stichting Hersenschudding door te collecteren namens de Hersenstichting. De helft van het door collectanten van Stichting Hersenschudding opgehaalde bedrag gaat naar Stichting Hersenschudding. De andere helft gaat naar De Hersenstichting.

#hersenstichting #collecte #stichtinghersenschudding